Піцерія - як почати власний бізнес

 

Італійська кухня по праву вважається однією з найбільш смачних і популярних у світі. Практично всі люблять цю досить просту в приготуванні, але таку чудову на смак їжу. І найпопулярнішим представником італійської кухні, мабуть, є піца!

 

Ви тільки уявіть собі, що перша піцерія відкрилася в 1830 році в Неаполі, і працює вона до сих пір!

 

Ніхто не залишиться байдужим до цього кулінарного ласощів - тонке тісто, багато соусу, ароматної начинки і тягнеться сир. Піца давно увійшла в наш раціон, а ресторани, які її готують, балують відвідувачів різноманітністю асортименту. Тому відкрити свою піцерію - ідея, над якою варто задуматися.

Давайте же разберем основные моменты, возникающие при открытии пиццерии.

 

20 етапів відкриття бізнесу піцеріїи

 

1. Назва бренду.

 

Придумати назву, яке запам'ятається клієнтам, викличе позитивні асоціації, можливо посмішку - це шлях до успіху! Добре, якщо назва піцерії буде співзвучно з головним блюдом закладу.

 

Також воно має бути не складним, але оригінальним.

 

○   Італійські (La casa della pizza. "Дім піци");
○   Іспанські (Caprichos de pizza. "Жага піци");
○   Англійські (The lord of the pizza. "Володар піци").

 

2. Бізнес план.

 

Складання бізнес-плану - важливий початковий етап при відкритті будь-якого бізнесу. Це свого роду інструкція з організації та здійснення Ваших дій, в якій міститься інформація про фірму, продукт або товар, його виробництві, маркетингу. Це документ, в якому є аналіз можливих проблем, з якими може зіткнутися бізнес і шляхи їх вирішення.

 

Тому необхідно детально прописати всі аспекти діяльності та розрахувати витрати, пов'язані з відкриттям закладу:

 

    Оренда або покупка приміщення;

○   Ремонт (якщо це необхідно);

○   Комунальні платежі, щомісячні витрати, витрати на рекламу;

○   Зарплата персоналу;

○   Витрати на обладнання;

○   Собівартість піци;

○   Розмір очікуваного прибутку.

 

3. Документи.

 

Щоб піцерія розпочала свою роботу, необхідно оформити всі необхідні документи:

 

  • Для початку зареєструйтеся як ФОП (якщо Ви плануєте працювати без бізнес партнерів) або ТОВ (якщо Ви плануєте залучення інвесторів), отримавши свідоцтво про держреєстрацію;
    Виберіть форму оподаткування (загальна чи спрощена), яка підійде для Вашого бізнесу, ставши на облік у податковій та пенсійному фонді.

 

4. Дозволи та ліцензії.

 

  • Оформіть всі дозволи в санепідемстанції і пожежній службі.
  • Зареєструйте торгову точку в адміністрації;
  • Отримайте ліцензії на торгівлю алкоголем і тютюновими виробами (якщо це необхідно).

 

Почніть оформлення цих документів заздалегідь, так як це потребує часу і зусиль.

 

5. Франшиза або самостійне ведення бізнесу.

 

Відкрити піцерію можна двома способами - купити франшизу вже відомої мережі піцерій або відкрити самостійно з нуля. Слід розуміти, що робота під франшизою передбачає співпрацю з розкрученої компанією, відомою маркою на певних умовах, які стосуються методів ведення бізнесу, дизайну і розташування приміщень, меню і т.д.

 

Робота без франшизи передбачає більшу незалежність в ухваленні рішень, а й певні ризики на початкових етапах. Який вибрати шлях - вирішувати тільки Вам!

 

6.Напрямок закладу.

 

Коли Ви плануєте відкривати піцерію, слід заздалегідь визначитися з її форматом. Маючи в своєму розпорядженні невеликим капіталом, можна почати з продажу піци через доставку, без приміщення. Або, як варіант, організувати цей бізнес в спеціально обладнаному для цього вагончику, який буде мобільним і Ви зможете змінити місце торгівлі, якщо воно буде неприбутковим. Також можна об'єднати ці два варіанти.

Маючи в арсеналі достатній капітал, можна подумати про оренду приміщення або покупку власного, де зручно розмістити кухню, професійне обладнання для піци і оформити зал для відвідувачів.

У будь-якому випадку, ресторатори радять організувати доставку піци з самого початку - це послужить просуванням бренду на ринок і стане додатковою статтею доходу.

 

7. Місце для піцерії.

 

Приміщення можна як взяти в оренду, так і придбати. Вибираючи місце для піцерії:

 

  • Перевагу віддавайте того, де велика прохідність людей, це може бути пішохідна прогулянкова зона або парк. Добре, якщо поруч будуть університет або інститут - молодь є основною цільовою аудиторією;

 

https://lh6.googleusercontent.com/bU0Q0hjCYVL4NYXtQuux6MhLoGIM-iSBLmpKZgnyc4qH-8pd5idW6rWE8HdNTT59g9kifqgAMNWfjQbM_-NKQtfprHIsO4tRv-jfMvkgYNibtjdm0FL1IMYO8SweQ1vQ90C5SjDU

 

  • Площа приміщення повинна дозволити обладнати кухню достатніх розмірів для комфортної роботи, а також просторий зал для розміщення Ваших гостей;
  • Обов'язково перевірте всі документи приміщення на відповідність їх нормам пожежної безпеки і санітарних умов.

 

8. Дизайн і тематика закладу.

 

Відкриваючи новий заклад, важливо мати оригінальну концепцію і ідею. Адже споживачі в наші дні досить розпещені різноманітністю напрямків, сервісу. Тому необхідно придумати і створити свої фішки для залучення клієнтів, починаючи від сценарію зустрічі гостя до самого дизайну приміщення.

 

Потрібно мати чітку ідею, яку Ви хочете донести клієнтам, щоб зацікавити їх і тоді вони захочуть повернутися ще не раз.

 

9. Оренда або покупка приміщення, ремонт.

 

Як вже говорилося вище, приміщення для піцерії можна взяти в оренду або, якщо дозволяють фінанси, придбати його у власність.

 

Укладаючи договір оренди приміщення, ретельно вивчайте всі питання. Приміщення повинно відповідати вимогам санепідемстанції, мати всі необхідні комунікації, кухню і зал для прийому гостей. На початковому етапі може знадобитися косметичний ремонт, дизайн, покупка меблів і устаткування.

 

Також приміщення може вимагати більших фінансових вкладень, капітального ремонту та підключення комунікацій. Все це слід враховувати в бізнес-плані.

 

10. Разработка меню.

 

Спільно з шеф-кухарем створіть своє унікальне меню. Нехай це будуть як класичні види піци, так і оригінальні - від Вашого шефа. Придумайте фішки з формою або подачею, сирними бортиками або смачним соусом. Створюючи меню, орієнтуйтеся на свою цільову аудиторію, їх переваги і смаки.

 

                   

 

Приємним бонусом можуть стати компліменти від шефа або вигідні пропозиції для студентів.

 

11. Упаковка.

 

Також продумайте дизайн упаковки для піци. Її повинно бути приємно брати в руки, виконана з якісних матеріалів, збереже товарний вид готового продукту.

 

 

На упаковці має бути присутнім логотип, контактні дані для замовлення столика і доставки страв додому. У зв'язку з цим також слід придбати термо-сумки, в яких піца не охолоне поки доїде до свого споживача.

 

12. Підбір персоналу.

 

Як кажуть в одному дуже відомому вислові: "все вирішують кадри"! Важливо знайти хорошого професійного кухаря з досвідом роботи, тому що саме за його стравами будуть повертатися клієнти.

Круто, коли шеф-кухар зможе спілкуватися з відвідувачами, виходячи в зал, вислуховуючи подяку та побажання від клієнтів.

За допомогою у підборі персоналу можна звернутися в кадрові агентства або через "сарафанне радіо" за рекомендаціями знайти хороших фахівців.

 

13. Обладнання і меблі.

 

Варто розуміти, що більшу частину статті витрат в даному бізнесі необхідно буде витратити на професійне обладнання для піцерій і меблі. На цьому не варто економити, так як якісний продукт приверне клієнтів, які захочуть повернутися до Вас ще не раз.

 

Найголовнішим атрибутом закладу стане піч для піци.

Залежно від розмірів і завантаженості піцерії, Ви можете вибрати відповідну піч. Їх існує три види:

дров'яна;
подова;
Конвеєрна.


У класичну італійську піцерію варто купити дров'яну піч для піци. Вона прикрасить заклад, приверне клієнтів і стане серцем Вашого ресторану.

Подова піч для піци є бюджетним варіантом дров'яної. Більш компактна, підійде в невелике кафе.

 

https://lh6.googleusercontent.com/m_kA4D4Zn9L_88WkPU02re9aly39WUXzwNxysjWBcS2Ec5K_njKytCPTcXhf4rLTC1pksOV88VyOxZYgNMgf84WYm0GLkMJOYB4AnwHY8jXTlxOt6q8jHAG3tHuYKRr1j835NPSo

 

Якщо ж планується ресторан з великими оборотами і прохідністю, можна придбати конвеєрну піч для піци.

Наступним арсеналом, яке необхідно вибрати, стане з холодильного обладнання це холодильна шафа для зберігання інгредієнтів і заготовок, холодильний стіл для комфортної роботи.

Для великої піцерії знадобиться великий арсенал професійного обладнання:

Подова піч для піци     ✅ Тістомісильная машина 

 

✅ Холодильний стіл                      ✅ Теплова вітрина    

 

 

✅ Тісторозкаточні машина                          ✅ Прес для піци 

 

 

✅ Холодильний шкаф                 ✅ Инвентар для піцци 

 

 

 

14. Постачальники, де і як купити обладнання.

 

Компанія Restro займається реалізацією професійного обладнання для ресторанів, барів, піцерій, в тому числі під ключ. На нашому сайті представлений широкий асортимент печей від різних виробників: Apach (Італія), HURAKAN (КНР), ItPizza (Італія), GoodFood (КНР), Pizza Group (Італія), Restoitalia (Італія), Cuppone (Італія), Frosty (Італія), Rauder (КНР), GGM Gastro International (Німеччина), Prismafood (Італія), GGF Італія (Італія), Orest (Україна), Кий-В (Україна).

 

До Вашої уваги каталог обладнання від кращих виробників. Досвідчені консультанти допоможуть з вибором, відповівши на всі питання, що цікавлять.

 

Оптимальні ціни, швидка доставка 1-2 дня, будь-який вид оплати і гарантія на все обладнання.

 

15. Закупка продуктів.

 

Вибираючи постачальників, вивчіть ціни, асортимент і умови різних компаній. Проведіть переговори з обговоренням умов роботи. Обговоріть умови повернення неякісної продукції.

Свіжі і екологічні продукти повинні бути нормою для Вашого закладу, так як це перш за все турбота про своїх гостей.

Для закупівлі продуктів можна найняти спеціальну співробітника з автомобілем або робити це самостійно.

 

16. Бухгалтерія.

 

Необхідно знайти хорошого бухгалтера, який буде вести облік витрат і доходів, видавати заробітну плату, а також здавати звіти в податкову службу. Стежити щоб всі податки і збори були вчасно сплачені.

 

17. Конкуренти і їх знижки.

 

Перш за все необхідно чітко розуміти, що конкуренція на цьому ринку досить висока. При складанні бізнес-плану, подумайте ніж Ви можете вигідно відрізнятися від своїх конкурентів, детально вивчивши їх плюси і мінуси.

Потрібно постійно стежити за ринком і знати своїх конкурентів в обличчя, їхні акції, новинки, знижки. Їх недоліки перетворювати в своїх переваги.

 

18. Рекламна компанія.

 

Рекламуючи новий заклад, варто використовувати максимальну кількість інструментів для цього. Придумайте стильну вивіску і дизайн приміщення в цілому. Якщо бюджет дозволяє, запускайте рекламу по радіо, на ТБ, а також в інтернеті. "Сарафанне радіо" також дуже дієвий інструмент реклами.

Дуже рекомендуємо завести сторінки в соціальних мережах і організувати доставку піци на будинок. У наші дні це дуже вигідна і актуальна опція. Доцільно буде створити і запустити інтернет сайт, де Ви зможете описати меню з якісними фотографіями, анонсувати акції або знижки, підтримувати зв'язок з вашими клієнтами. Для цього необхідно звернутися до досвідчених фахівців.

 

19. Изюминка заведения.

 

Дуже добре, якщо у закладу є своя оригінальна концепція, яка відрізняє його від конкурентів.

Також здорово, коли шеф-кухар безпосередньо є власником або співзасновником ресторану! Це мотивує його не просто як найманого працівника. Коли він виходить в зал і спілкується з відвідувачами, то Ваші гості обов'язково повертаються за смачними стравами та особливими емоціями.

 

 

Відмінним способом зацікавити гостей є кухня з відкритим видом для відвідувачів. Людям завжди цікаво спостерігати за роботою професіоналів, як пиццайоло віртуозно крутить тісто в повітрі, як печеться піца в дров'яної печі.

 

20. Поради від компанії Restro.

 

Щоб ми могли порадити початківцям рестораторам?

 

По-перше, треба бути дуже наполегливим і не відступати від своєї мети. Значить йти до кінця.

По-друге, Ви повинні бути впевнені в тому, що хочете зробити і не відступати від цього. 100% у вас буде багато людей, які скажуть: "У тебе не вийде!" або "Давайте продавати суші. Це зараз краще йде. Або шаурму, це зараз в моді!" Не потрібно слухати нікого, якщо Ви цим горите і мрієте - робіть!

По-третє, довіряйте тим, хто поруч з Вами.

І остання порада - будьте чесні самі з собою і тими, хто навколо Вас - це 99% успіх!